لگو بتمن ۳ – LEGO Batman 3 Beyond Gotham

تبلیغات
لگو بتمن ۳ – LEGO Batman 3 Beyond Gotham

لگو بتمن ۳ – LEGO Batman 3 Beyond Gotham Pc Cover

| دانلود بازی لگو بتمن ۳ – LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای کامپیوتر |

| دانلود نسخه Reloaded بازی LEGO Batman 3 |

 

 

 

توضیحات بازی: اگر از طرفداران سری بازی های LEGO باشید، بی شک عنوان LEGO Batman را تجربه کرده اید. حال به تازگی نسخه سوم این عنوان که با نام Beyond Gotham یاد می شود توسط TT Games ساخته شده و هم اکنون در سراسر دنیا عرضه گردیده است. به گفته سازندگان، در این نسخه قهرمان همیشگی ما ” بتمن ” به همراه دیگر کاراکتر های دنیای DC، به فضا خواهند رفت و در آنجا به مبارزه خواهند پرداخت. دشمن اصلی شما در این نسخه Brainiac نام دارد. Brainiac با استفاده از قدرت هایی که در اختبار دارد قصد به دست گرفتن جهان و کنترل آن را دارد. در این نسخه شما شاهد بیش از ۱۵۰ کاراکتر از دنیای DC هستید که برخی از آن ها از ابتدای بازی در دسترس و برخی دیگر در طول گیم پلی قابل بازی خواهند بود. هر شخصیت در این بازی دارای ” تجهیزات ” و ” قابلیت ” های جدید و منحصر فردی نسبت به نسخه های پیشین است. به گفته TT Games در این نسخه بیشتر دشمنان بتمن موجودات فضایی خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در  دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 
دانلود فايل ( 2بار کليک کنيد)
 
اطلاعات
 
حداقل سیستم مورد نیاز
 
راهنماي نصب
تمامی بازی های بارگزاری شده بر روی وبسایت به صورت فشرده و با پسوند «rar» می‌باشند، لذا جهت خارج کردن فایل‌ها از حالت فشرده به نرم‌افزار وینرار (به انگلیسی: Winrar) نیاز خواهید داشت ------------- ## رفع مشکل اکسترکت فایل‌ها ## قابل ذکراست، فایل‌هایی که برای دانلود قرار گرفته‌اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط ما تست گردیده در نتیجه فایل‌ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف‌های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل‌ها انجام می‌دهند فایل‌ها دچار مشکل می‌شوند. به همین منظور تمامی فایل‌های بارگزاری شده بروی سایت دارای ۵% ریکاوری می‌باشند. این ویژگی باعث می‌شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل‌ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید، نرم افزار وینرار (به انگلیسی: Winrar) را اجرا نموده، به محلی که فایل‌های فشرده را دانلود کرده‌اید مراجعه کنید و فایل مورد دار را انتخاب کرده و گزینه «Repair» که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره‌سازی آن انتخاب کنید. پس از اتمام کار، به محلی که برای ذخیره‌سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و فایل جدید را اکسترکت نمایید.
 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی اکشن , ,
:: برچسب‌ها: LEGO Batman 3 Beyond Gotham, خرید بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham, دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham, دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham با حجم کم, دانلود بازی لگو بتمن 3 برای کامپیوتر, دانلود نسخه بلک باکس بازی لگو بتمن 3, دانلود نسخه کامل reloaded بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : Paradise
تاریخ : یک شنبه 26 / 10 / 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: